طوسي80 طوسي80 .

طوسي80

جديد در داده هاي ساخت يافته: تالار گفتگو و نشانه گذاري صفحه نمايه

امروز ما پشتيباني از داده‌هاي ساختاري صفحه نمايه و انجمن گفتگو را براي استفاده در جستجوي Google، از جمله گزارش‌هاي جديد در كنسول جستجو، اعلام مي‌كنيم. اين نشانه‌گذاري با ويژگي‌هاي جستجوي Google كار مي‌كند كه براي نمايش ديدگاه‌هاي اول شخص از پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، انجمن‌ها و ساير جوامع طراحي شده‌اند. پياده‌سازي اين داده‌هاي ساخت‌يافته كمك مي‌كند مطمئن شويم آنچه جستجو در اين ويژگي‌ها نشان مي‌دهد تا حد امكان دقيق و كامل است.

برجسته كردن اطلاعات سازنده و شناسايي محتواي انجمن

نشانه گذاري ProfilePage براي هر سايتي طراحي شده است كه سازندگان (اعم از افراد يا سازمان ها) ديدگاه هاي دست اول را به اشتراك مي گذارند. به جستجوي Google اجازه مي‌دهد اطلاعات مربوط به سازنده، مانند نام يا دسته اجتماعي، عكس نمايه، تعداد دنبال‌كنندگان يا محبوبيت محتواي آن‌ها را بهتر شناسايي كند. ويژگي‌هاي ديدگاه‌ها و بحث‌ها و انجمن‌ها هر دو از نشانه‌گذاري ProfilePage استفاده مي‌كنند.

نشانه گذاري DiscussionForumPosting براي هر سايتي به سبك تالار گفتمان طراحي شده است كه در آن افراد به طور جمعي ديدگاه هاي دست اول را به اشتراك مي گذارند. اين به جستجوي Google اجازه مي دهد تا سايت هاي انجمن و بحث هاي آنلاين را در سراسر وب بهتر شناسايي كند. انجمن‌هاي داراي اين نشانه‌گذاري به دليل نمايش محتوايشان در ويژگي‌هاي Perspective و «بحث‌ها و انجمن‌ها» در نظر گرفته مي‌شوند. با اين حال، استفاده از نشانه گذاري ظاهر را تضمين نمي كند.

 

درباره SEO در آموزش جامع سئو بيشتر يادبگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۳۲ توسط:طوسي موضوع: نظرات (0)