طوسی80 طوسی80 .

طوسی80

جدید در داده های ساخت یافته: تالار گفتگو و نشانه گذاری صفحه نمایه

امروز ما پشتیبانی از داده‌های ساختاری صفحه نمایه و انجمن گفتگو را برای استفاده در جستجوی Google، از جمله گزارش‌های جدید در کنسول جستجو، اعلام می‌کنیم. این نشانه‌گذاری با ویژگی‌های جستجوی Google کار می‌کند که برای نمایش دیدگاه‌های اول شخص از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و سایر جوامع طراحی شده‌اند. پیاده‌سازی این داده‌های ساخت‌یافته کمک می‌کند مطمئن شویم آنچه جستجو در این ویژگی‌ها نشان می‌دهد تا حد امکان دقیق و کامل است.

برجسته کردن اطلاعات سازنده و شناسایی محتوای انجمن

نشانه گذاری ProfilePage برای هر سایتی طراحی شده است که سازندگان (اعم از افراد یا سازمان ها) دیدگاه های دست اول را به اشتراک می گذارند. به جستجوی Google اجازه می‌دهد اطلاعات مربوط به سازنده، مانند نام یا دسته اجتماعی، عکس نمایه، تعداد دنبال‌کنندگان یا محبوبیت محتوای آن‌ها را بهتر شناسایی کند. ویژگی‌های دیدگاه‌ها و بحث‌ها و انجمن‌ها هر دو از نشانه‌گذاری ProfilePage استفاده می‌کنند.

نشانه گذاری DiscussionForumPosting برای هر سایتی به سبک تالار گفتمان طراحی شده است که در آن افراد به طور جمعی دیدگاه های دست اول را به اشتراک می گذارند. این به جستجوی Google اجازه می دهد تا سایت های انجمن و بحث های آنلاین را در سراسر وب بهتر شناسایی کند. انجمن‌های دارای این نشانه‌گذاری به دلیل نمایش محتوایشان در ویژگی‌های Perspective و «بحث‌ها و انجمن‌ها» در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، استفاده از نشانه گذاری ظاهر را تضمین نمی کند.

 

درباره SEO در آموزش جامع سئو بیشتر یادبگیرید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۳۲ توسط:طوسی موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده